tisdag 3 januari 2017

Grattis Sound of kullen på er 9 års dag!

Tänk att det gått 9 år i dag 3/1-2017 sedan Aimee' och Lillens första kull föddes! 
13+1 dödfödd blev det!
I dag finns inte så många kvar av er, men ni skall veta mina änglar och ungar att den kvällen ni föddes var jag den stoltaste och tröttaste Uppfödaren i hela Sverige! 13 valpar första kullen!!!!

Det blev Int champs, rally lydnads mästare och fina avels hundar av denna kullen! 



Indyras morfar Ludwig är en Sound of kille och jag är sjukt stolt över honom!
Stort grattis🎉
Kissed by Elvis kullen mår super och är i dag 5 dagar. 
Några ca 5 av dem har gått över 1 kg vikten och sedan har vi några mindre som vi ser till får mat före de stora flickorna. 
Alla mår super gott och Indy är en duktig mamma! 









Äntligen har första Tibbe flickan hittat hem! 
Thilda blir hennes namn och hon skall bli en Eslöv flicka! 


Så nu letar Diego, Oscar, Härta och Sigrid ägare! 
Så klart medföljer ett gåvomedlemskap till Tibetanska Spaniel klubben med samt stamtavla, vaccination, vet besiktning och 3 års dolda fel försäkran! 
Intresserad av dem eller en Landseer flicka? Vi har 3 osålda Landseer flickor! 
Ring mig 0734118462

Lilla Härta: 


Diego och Oscar; 


2 pari tikar och 2 parti hanar! 


Oscar: 


Mamma Sessan med bebbar: 


Jag pussar på Sessan❤



Önskar er en fin dag!
Kram Ninna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar